WIZUT / Biblioteka
Wtorek, 27 czerwca 2017 • imieniny: Władysława, Maryli

 

Stałe godziny otwarcia:
DZIEŃ GODZINY
poniedziałek - czwartek 900-1700
piątek 900-1500
sobota* 1000-1400

Adres:
ul. Żołnierska 49
71-210 Szczecin
tel. +48 91 449 56 05
e-mail: biblioteka@wi.zut.edu.pl

* Soboty zjazdowe w semestrze letnim 2016/2017:
marzec: 4,11,18,25; kwiecień: 1,22,29; maj: 6,13,20,27; czerwiec: 10.

Biblioteka Wydziału Informatyki ZUT
Wpisany przez Ewa Wyrzykowska | poniedziałek, 26 czerwca 2017 09:57

W dniach 26-30.06.17 BWI czynna w godz. 9.00-15.00.


Wpisany przez Ewa Wyrzykowska | poniedziałek, 09 stycznia 2017 09:47

W ramach licencji ZUT mamy  dostęp do 91 e-booków z dziedziny informatyki i ekonomii, więcej na stronie:  http://www.bg.zut.edu.pl/modul/aktualnosci/zapraszamy-do-korzystania-z-internetowej-biblioteki-ebookow-nasbi/228/


Wpisany przez Ewa Wyrzykowska | czwartek, 29 października 2015 10:25

Informujemy, że zadłużenie czytelnika za niezwrócenie w terminie wypożyczonych materiałów bibliotecznych skutkuje dezaktywacją konta bibliotecznego, czyli pozbawieniem możliwości dokonywania dalszych wypożyczeń do momentu uregulowania płatności.

Wszelkie świadczenia pieniężne wobec biblioteki należy wnosić w formie przelewu bankowego lub elektronicznie na numer rachunku bankowego ZUT:
Bank Zachodni WBK nr 87 1090 0004 8098 0100 0000 0000
tytuł opłaty "zadłużenie wobec Biblioteki Głównej – imię i nazwisko, numer konta bibliotecznego, numer albumu studenta/doktoranta"

Potwierdzenie przelewu należy dostarczyć osobiście do Wypożyczalni (ul. Ku Słońcu 140) lub przesłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Wpisany przez Barbara Pius | piątek, 05 maja 2017 09:21

https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/1bf863274727413bf346f126336fddc4,une24g.jpgJeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.

W tej książce między innymi:

  • organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
  • pisanie gier planszowych
  • tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
  • korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
  • tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
  • optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia

Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!

http://helion.pl/ksiazki/unreal-engine-w-24-godziny-nauka-tworzenia-gier-aram-cookson-ryan-dowlingsoka-clinton-crumpler,une24g.htm


Wpisany przez Barbara Pius | piątek, 05 maja 2017 09:18

https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/a06427783a27d8228780d18baa644f7f,c6pig6.jpgC# jest jednym z najlepszych projektów firmy Microsoft. Język ten został od podstaw zaprojektowany jako obiektowy. Charakteryzuje się niezwykłą elastycznością i wszechstronnością. Udostępnia wysokopoziomowe abstrakcje, takie jak wyrażenia, zapytania i kontynuacje asynchroniczne, a równocześnie pozwala na korzystanie z niskopoziomowych mechanizmów, jak własne typy wartościowe programisty czy opcjonalne wskaźniki. C# w wersji 6.0 jest kolejną istotną aktualizacją języka. Programista piszący w C# powinien konsekwentnie poznawać te zmiany.

Niniejsza książka jest zwięzłym kompendium wiedzy o C#, CLR oraz o związanej z C# platformie. Napisano ją z myślą o programistach na co najmniej średnim poziomie zaawansowania. W zrozumiały, a równocześnie dogłębny sposób wyjaśniono takie trudne kwestie, jak współbieżność, bezpieczeństwo i domeny aplikacji. Informacje o nowych składnikach języka C# 6.0 i związanej z nim platformy zostały oznaczone. Szczególnie istotny z punktu widzenia programisty może okazać się rozdział o nowym kompilatorze Roslyn, zwanym kompilatorem usługowym.

Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce:

  • składnia, typy oraz zmienne C#
  • bezpieczeństwo kodu i dyrektywy preprocesora
  • rdzenne technologie i techniki platformy .NET Framework, w tym LINQ, XML, kolekcje, kontrakty kodu, zarządzanie pamięcią, refleksja, programowanie dynamiczne
  • kompilator Roslyn, w tym jego architektura, struktura drzewa składni i model semantyczny

C# jest szybki, efektywny, wygodny — to narzędzie w sam raz dla Ciebie!

http://helion.pl/ksiazki/c-6-0-w-pigulce-wydanie-vi-joseph-albahari-ben-albahari,c6pig6.htm


Strona 1 z 160

VALID CSS   |   VALID XHTML